Meer dan 1 miljoen huishoudens kookt met HelloFresh

BRUSSEL, 1 juni 2017 – HelloFresh heeft het eerste kwartaal van 2017 goed afgesloten. Wereldwijd vertrouwen nu meer dan 1 miljoen huishoudens in de service en kwaliteit van de maaltijdboxleverancier en bestellen wekelijks de zelf te bereiden maaltijdboxen.

“Wij zien het bereiken van deze mijlpaal als een bevestiging van meer dan een miljoen klanten. Zij vertrouwen ons in het samenstellen en leveren van gezonde, gevarieerde en gemakkelijke gerechten voor zichzelf, hun families en vrienden", aldus Dominik Richter, CEO van HelloFresh Group. “We zijn blij dat ons product is uitgegroeid tot een succes. Tips en feedback van onze klanten hebben ons geholpen om één van de marktleiders te worden in een dynamische, groeiende branche. We kijken er naar uit om in de toekomst nog meer huishoudens te enthousiasmeren om gezonde en lekkere HelloFresh-maaltijden te koken.”

HelloFresh: gemak en afwisseling

Sinds de lancering heeft HelloFresh de maaltijdboxen continu doorontwikkeld, met een sterke focus op de verbetering van de kookervaring. De grote keuze aan gerechten, leveringsopties en de verschillende boxtypes maakt het HelloFresh-aanbod één van de meest diverse van alle aanbieders. Maartje Frederiks, CEO en oprichtster van HelloFresh Benelux, is trots op de groei die het bedrijf heeft doorgemaakt. "In 2017 concentreren wij ons op de verdere ontwikkeling van ons product. Onlangs hebben we maaltijdvoorkeuren geïntroduceerd en werden we uitgeroepen tot ‘Gekozen Product van Het Jaar 2017’ in de categorie voor maaltijdboxen.”

Zie voor meer informatie www.hellofresh.be

Over hellofresh-be