HelloFresh breidt maaltijdbox uit met Premium-gerecht

Zelf restaurantwaardig koken in je eigen keuken

BRUSSEL, 14 juni 2018 – Er is geen betere plek dan thuis om gezellig samen met vrienden of familie te tafelen. Maar liever sta je voor een avondje genieten niet te lang in de keuken. Maaltijdboxleverancier HelloFresh heeft daarom Premium geïntroduceerd, waarmee je een restaurantwaardig gerecht gemakkelijk thuis kunt bereiden. Iedere week kunnen klanten van HelloFresh een Premium-gerecht toevoegen aan hun maaltijdbox, waarmee levensgenieters echt kunnen uitpakken bij vrienden of familie. En dankzij eenvoudig te volgen bereidingsstappen zet je het gerecht met gemak op tafel. Fine dining dus, maar dan lekker gemakkelijk vanuit je eigen keuken.

Zoals altijd bij HelloFresh draait het ook bij de Premium-gerechten om gemak. Tegen een meerprijs van 2 euro kunnen klanten wekelijks het Premium-gerecht selecteren bij de samenstelling van hun maaltijdbox. Bijvoorbeeld gekonfijte kippendij met bagna cauda, ansjovis, knoflook en zoetzure groenten. Of gebakken zalmfilet met zeekraaltopping, venkel, krieltjes en een citroenmayonaise. Alle ingrediënten worden aan huis geleverd, samen met gemakkelijk te volgen receptkaarten. In 30 à 45 minuten bereidingstijd zet je daarmee een bijzonder gerecht op tafel, ideaal voor in het weekend of gewoon om een doordeweekse dag in stijl af te sluiten.

HelloFresh is continu bezig met eten; van extra snelle maaltijden tot kindvriendelijke gerechten en van de avontuurlijke wereldkeuken tot echte klassiekers. Nu voegt de maaltijdboxaanbieder daar ook restaurantwaardige recepten aan toe, waarmee iedereen zichzelf omtovert van thuiskok naar chef-kok. Maartje Frederiks, CEO bij HelloFresh Benelux: “We zijn heel trots op deze introductie. Culinaire gerechten hebben onterecht de reputatie moeilijk, tijdrovend of duur te zijn. Bij HelloFresh bewijzen we nu het tegendeel.”

Bij elk Premium-gerecht staat telkens een bijzonder ingrediënt in de schijnwerpers, zoals een krokant gekonfijte eendenpoot, een stuk varkenshaas met pistache-tijmkorst, eekhoorntjesbrood of een sappige steak. Niet alleen dat ingrediënt maakt het gerecht speciaal, ook de bereidingswijze geeft vaak nog meer smaak aan het geheel. “Met de Premium-gerechten willen we onze klanten echt verrassen. Je leert nieuwe kooktechnieken en ontdekt samen met je gezelschap nieuwe smaken. Zo geven we hen een avontuurlijke kookervaring, maar wel heel gemakkelijk gemaakt”, besluit Maartje Frederiks.

-          Elke week is er keuze uit één Premium-gerecht.

-          Het Premium-gerecht is beschikbaar bij de maaltijdbox en niet apart te bestellen.

-          Voor €2 extra per persoon voeg je een Premium-gerecht toe aan je box.

Over hellofresh-be